سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عجیب ترین قوانین دنیا که با دانستن آن ها متعجب خواهید شد!

قوانین عجیب و غریبی در جهان وجود دارد که قطعا  با شنیدن آن ها هوش از سرتان خواهد پرید مانند ممنوعیت عبور مرغ ها در خیابان های گرجستان و .... . در این مقاله قصد داریم قوانین عجیب کشورها را بیان کنیم. در صورت تمایل و علاقه داشتن به دانستن قوانین عجیب و غریب با مونونیوز همراه باشید.

عجیب ترین قوانین دنیا


 

عجیب ترین قوانین کشورها

  • جویدن آدامس در سنگاپور : مراقب باشید گاهی آدامس می تواند مانع ورود شما به این کشور شود. این قانون به منظور تمیز نگه داشتن مکان های عمومی و خیابان ها وضع شده است. اگر قصد مهاجرت به کشور سنگاپور را دارید بهتر است که بدانید برای خوشبو کردن دهان خود به جای آدامس از قرص های نعنا استفاده کنید.

ممنوعیت جویدن آدامس در سنگاپور

  •   در دست داشتن ماهی سالمون در انگلستان در شرایط مشکوک : طبق قانون salmon act 1986     که مجلس انگلستان وضع کرده است در دست داشتن ماهی سالمون در شرایط مشکوک غیرقانونی و ممنوع است. جالب است بدانید که معلوم نیست شرایط مشکوک دقیقا چیست!
  •  نوشیدن بیش از اندازه در بارهای استرالیا : بارهایی که در استرالیا اجازه مصرف بیش از حد به مشتریانشان می دهند جریمه می شوند و باید جریمه سنگینی پرداخت کنند.

ممنوعیت نوشیدن بیش از حد الکل در استرالیا

  •  ادرار کردن در اقیانوس های پرتغال: به طور قطع نمی توان گفت تا حالا فردی در کشور پرتغال به دلیل ادرار کردن در اقیانوس دستگیر شده یا نه اما بهتر است گردشگران و توریست ها این مورد را رعایت کنند.
  •  تمام شدن بنزین در اتوبان های آلمان :یکی دیگر از قوانین عجیب مربوط به کشور آلمان است. در هنگام رانندگی در این کشور باید حواستان به عقربه بنزین باشد چون تمام شدن بنزین خودرو در اتوبان های آلمان غیرقانونی است.

ممنوعیت تمام شدن بنزین در اتوبان های آلمان

  •  پوشیدن کفش پاشنه بلند در یونان : قدم زدن با کفش پاشنه بلند در محیط های تاریخی و باستانی ممکن است به آثار باستانی صدمه بزند. به همین دلیل برای جلوگیری از جریمه شدن در کشور یونان سعی کنید از پوشیدن کفش پاشنه بلند جلوگیری کنید.

ممنوعیت پوشیدن کفش پاشنه بلند در یونان

  • سوت زدن در کانادا : قانونی در شهر پترولیا در کانادا تصویب شده است که فریاد زدن، سوت زدن و آواز خواندن در این شهر ممنون شذه است.
  •  دوچرخه سواری بدون احتیاط در مکزیک : این قانون در سال 1892 در مکزیک برای حفظ امنیت دوچرخه سوارها تصویب شد که طبق این قانون عجیب دوچرخه سواران نباید پاهای خود را از روی پدال ها بردارند چون ممکن است کنترل دوچرخه را از دست بدهند اما دوچرخه سواری بدون دست در این کشور هیج مشکلی ندارد.

منبع : مونونیوز